Logo Small

In criza se poarta afacerile de nisa

Sensio cel mai nou furnizor de mobilier pentru restaurante si cafenele estimeaza afaceri de doua milioane de euro in 2009.

   

Afacerea Sensio a fost demarata in toamna anului trecut de catre Serban Ciusca, fostul director al ARBOmedia care dupa ce a activat 15 ani pe piata locala de publicitate a schimbat macazul, profitand de criza pentru a-si face loc pe o piata imatura. Alaturi de arhitecta Anda Tiganus, antreprenorul a infiintat compania Concierge Concept cu scopul de a furniza mobilier pentru segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) sub brandul Sensio.

"Am pornit afacerea putin inainte sa scoata criza coltii, dar ne-am pregatit cu o strategie pe termen scurt sa o infruntam. Tinem insa cont de faptul ca pe timp de criza lucrurile merg cu viteza mai mica; pe viitor vom accelera" a declarat pentru bizcity.ro, Serban Ciusca. Acesta spune ca tintele afacerii sale vor fi pentru moment restaurantele si cafenele, intrucat astfel de businessuri sunt dezvoltate din surse proprii de finantare, fiind mai putin afectate de limitarea creditarii. Mai mult, intelegand situatia actuala a pietei, Ciusca spune ca a devenit foarte flexibil in negocieri, acceptand plati in rate sau realizand discounturi semnificative. Pentru 2009, primul an de functionare, compania si-a propus sa atinga o cifra de afaceri de 1,5 - 2 milioane euro, dar in special sa promoveze brandul Sensio pentru a-l face cunoscut.

Produsele Sensio sunt importate din tari precum Italia, Grecia sau Belgia, unde piata de profil este deja una matura, iar numarul de restaurante sau hoteluri este semnificativ, raportat la populatie. Sensio este distribuitor principal in Romania pentru Pedrali, Billiani si Mexil, companii specializate in productia mobilei pentru uz intens.

Principalul canal de ditributie a produselor Sensio este vanzarea directa, dar compania a deschis si primul showroom din Bucuresti, in urma unei investitii de circa 100.000 euro.

"Din pacate, in acesti 20 de ani de la revolutie, in principal s-au zugravit unitatile de cazare lasate de Ceausescu.

Boomul HoReCa, inca n-a inceput, dar e iminent " explica Ciusca evolutia pietei de profil pana in prezent. Tocmai de aceea, Sensio incearca sa-si defineasca foarte clar pozitia pe piata. Printre cei mai importanti clienti ai companiei se numara atat antreprenorii de hoteluri, restaurante, lounge-uri, dar si arhitectii pe care ii ajuta in procesul de design interior. Printre locatiile mobilate de Sensio pana in preznt se numara Club San Marzano din Timisoara, Caffe Bar Testarossa, Restaurantul LolyPop, Food Court-ul de la Iris Mall, Fast Food-ul BunDeTot din Bucuresti sau Barul Society din Piatra Neamt.

Pe termen lung Serban Ciusca doreste sa transforme Sensio intr-un brand "umbrela" pentru mai multe afaceri conexe cum ar fi Sensio Lounge, Sensio Spa sau Sensio Cafe

Login

Visit Us On FacebookVisit Us On Pinterest